Servis plynových zařízení
Každý provozovatel odběrného plynového zařízení má ze zákona povinnost provádět jeho pravidelné kontroly a revize. Ty jsou nutné zejména kvůli bezpečnosti a správnému chodu.
Během topné sezony, kdy bylo topení několik měsíců v provozu, se může spalovací komora kotle zanést, což zhoršuje účinnost systému a má za následek vyšší spotřebu energie na přípravu teplé vody v létě a na vytápění v zimě, tedy vyšší náklady. Následkem dlouhodobého zanedbávání pravidelné údržby může docházet u kotlů s odvodem spalin do komína i k silnému znečištění výměníku a následnému úniku spalin do okolního prostředí.
Nabídka služeb
- Uvedení plynových kotlů do provovozu
- Servis plynových kotlů
- Servis plynových spotřebičů
- Záruční servis kotlů
- Pozáruční servis kotlů
- Roční kontroly kotů
Uvedení nového plynového kotle do provozu
Po instalaci nového plynového kotle je nutno jej seřídit na potřebný výkon, odzkoušet všechny bezpečnostní prvky, zkontrolovat těsnost všech plynových dílů kotle i těsnost jeho připojení na rozvod plynu, zkontrolovat těsnost okruhu vytápění, případně i okruhu ohřevu užitkové vody. Poté se provádí tzv. TOPNÁ ZKOUŠKA, kdy se plynový kotel nechá při maximální zátěži natopit.
Topná zkouška plynového kotle
Po seřízení a odzkoušení plynového kotle se provádí tzv. topná zkouška plynového kotle, při které kotel při maximálním výkonu ohřívá celý okruh vytápění. Při topné zkoušce plynového kotle se provádí odvzdušnění topného systému a doladění celého systému v součinnosti s plynovým kotlem.
Uvedení nového plynového kotle do provozu, instalace plynového kotle spojená s montáží a zapojení prostorového termostatu není součástí kupní ceny plynového kotle. Tyto náklady spojené s cestovními náklady našeho servisního technika hradí zákazník.
Roční kontrola plynového kotle
Pro bezporuchový provoz plynových kotlů a spotřebičů doporučujeme pravidelnou roční servisní prohlídku. U nových plynových kotlů, které jsou v záruce, je jednou z podmínek pro případné uznání záruky. A jelikož jde o vaši bezpečnost, nepodceňujte pravidelné kontroly a revize plynových spotřebičů a nechte si je jednou za rok zkontrolovat.
Evidence ročních kontrol: Našim zákazníkům nabízím evidenci ročních prohlídek. Na základě této evidence se Vám postarám o každoroční servis. Už nikam nevoláte. My voláme Vám. Tato služba je zdarma.
Záruční a pozáruční servis poskytuji na uvedená zařízení: Plynové kotle a zařízení
- BUDERUS
- BAXI
- IMMERGAS
- THERMONA
- VIADRUS
- KARMA
Pro úspěšné vyřešení vaší objednávky si připravte několik základních údajů než zavoláte:
- Typ kotle či spotřebiče – ze záručního listu, např. Buderus typ Logamax U 112.
- Vaši celou adresu a telefon.
- V případě poruchy: kód poruchy (pokud je vaše zařízení takto vybaveno).
Pravidelným servisem předcházejte poruchám. Nevystavujte se nebezpečí poruchy v nevhodném období.
V případě Vašeho zájmu mě neváhejte nezávazně kontaktovat.